Jednoznaczne zasady

Ludzie podlegają emocjom dotyczącym ich flagi, kraju, matek, kościo­łów, miast, państw, społeczności, bezbronnych dzieci, silnych mężczyzn i pięknych kobiet. Ich emocje dotyczą także znanych i łubianych ludzi, takich jak Jerzy Waszyngton, Thomas Jefferson i Abraham Lincoln. Po­sługując się zcisadą transferu, specjaliści od mediów starają się połą­czyć te emocjonalne symbole z reklamowanymi przez siebie ideami, produktami lub kandydatami. Starają się przetransferować pozytywne emocje z symbolu na produkt, osobę lub ideę.Większość reklam posługuje się tą metodą. Na przykład reklama papierosów może pokazywać silnego, przystojnego mężczyznę, palą­cego papierosa. Jedzie na koniu w pięknej scenerii, ze wspaniałymi gó­rami w tle. Może też pokazywać piękną kobietę w kostiumie kąpielo­wym, odpoczywającą na pięknej plaży z błękitną wodą w tle. W ręce trzyma papierosa.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *