ZASADA TRANSFERU
Ludzie podlegają emocjom dotyczącym ich flagi, kraju, matek, kościołów, miast, państw, społeczności, bezbronnych dzieci, silnych mężczyzn i pięknych kobiet. Ich emocje dotyczą także znanych i łubianych ludzi, takich jak Jerzy Waszyngton, Thomas Jefferson i Abraham Lincoln. Posługując się zcisadą transferu, specjaliści od mediów starają się połączyć te emocjonalne symbole z reklamowanymi przez siebie ideami, produktami lub kandydatami. Starają się przetransferować pozytywne emocje z symbolu na produkt, osobę lub ideę. Większość reklam posługuje się tą metodą. Na przykład reklama papierosów może pokazywać silnego, przystojnego mężczyznę, palącego papierosa. Jedzie na koniu w pięknej scenerii, ze wspaniałymi górami w tle. Może też pokazywać piękną kobietę w kostiumie kąpielowym, odpoczywającą na pięknej plaży z błękitną wodą w tle. W ręce trzyma papierosa.